Klacht Dekra: Foute expertise

Rob000001

Foute expertise. Ik heb vorig jaar na de hagel storm schade aan mijn auto gehad . Dit is tot 3 keer toe niet naar wens gemaakt ( echt belabberd werk) . Na 3 herstel pogingen ben ik met de rechtsbijstand verzekering stappen gaan ondernemen. Hiervoor moest ik naar de dekra . Deze zouden een heel onderzoek doen met apparatuur enz .het onderzoek koste nog al wat maar werd door de verzekering geregeld . De conclusie was dat het niet goed hersteld kon worden door een eerder schade .( De motorkap was vervangen en paste niet ) Ik was het daar niet mee eens omdat ik de auto weg had gebracht met een passende kap . Volgens de dekra moesten de zij schermen en bumper omhoog wat niet door hagel kon komen .Na de expertise heb ik de auto op eigen kosten laten herstellen en dit was puur een kwestie van de kap goed afstellen . De eerste hersteller en dekra zaten er dus flink langs. Ik heb dit bij beide bedrijven gemeld en na weken niet eens een reactie gehad. Zeer slechte service .door dat rapport heb ik het zelf opkunnen lossen en komt de eerste hersteller er makkelijk van af met zijn gepruts

Denk dat excuses en compensatie netjes zouden zijn

Dekra
    Geachte heer Vereijken,

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening en er naar uw zegge niet gereageerd is op het schrijven wat u heeft gestuurd. Uw klacht hebben wij in behandeling genomen en kunnen na contact met de expert de onderstaande terugkoppeling geven.

Op 6 september hebben wij van onze klant Stichting Achmea Rechtsbijstand een email ontvangen waarin zij vragen stellen omtrent de datum van rapportage en of wij terugkoppeling willen geen naar aanleiding van uw ingezonden email. Wij hebben hier op 7 september op gereageerd naar Stichting Achmea Rechtsbijstand.

Wij vinden het vervelend dat onze reactie niet aan uw is doorgespeeld en zijn ons daarom van geen kwaad bewust. Wij willen u dan ook verzoeken contact op te nemen met Stichting Achmea Rechtsbijstand voor de beantwoording van uw email. Aangezien u klant bent van onze klant kunnen wij op dit moment niet meer voor u betekenen.

Onze excuses voor het ongemak en vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

DEKRA Automotive

Rob000001

Ook een klacht indienen over Dekra?