Klacht Dekra: niet correct omgaan met een schadeafhandeling

TJ

auto total loss. schadeexpert DEKRA. Gaat iets fout met biedingen. Neemt dus al veel langer in beslag dan gebruikelijk. In de auto wordt niets gecontroleerd, als aangegeven op het schadeformulier door gedupeerde partij. Na contact DEKRA wordt gesteld dat het niet de taak van de schadeexpert is om het vast te stellen. Politie en andere partijen zeggen van wel. Na wat gesteggel ineens toch een rapport van DEKRA dat er niets in de auto lag toen men hem heeft gezien. Toch ineens zijn taak en hoezo dan een rapport? Strookt niet met elkaar! Maar nog steeds geen rapport omtrent spullen in de auto (laptop, boeken, bril en cd's) voor ons voor de verzekering.
We hebben zelfs mensen van de garage gesproken die nog weten en gezien hebben (namen ook doorgegeven) dat er spullen in de auto lagen. Die hebben nl. gebeld NA 't bezoek van de schadeexpert om de laptop te halen voor evt. bewijs verzekering (voor ons). Men houdt zich bij DEKRA maar van de domme, maar handelswijze klopt niet!

Toegeven dat het niet goed gegaan is en dat men nalatig gehandeld heeft en niet met de juiste kennis van zaken gehandeld heeft. Het kan niet dat het eerst niet tot de taken hoort, dan ineens wel en pas veel later (na de zoveelste klacht) ineens een schrijven dat er niets in de auto aanwezig was, terwijl er meerdere partijen zijn die het wel geconstateerd hebben! Dit is een nalatigheid geweest en ik wil een goed rapport, met de daadwerkelijke spullen aangegeven, zodat we het bij de verzekering vergoed kunnen krijgen. Het gaat niet op een paar stuivers namelijk wat er in lag!