Klacht Dekra: Onderbuik Expert

harold

Op donderdag 13 april onstaat er een kettingbotsing waar ik op tijd voor kan remmen.
Helaas, zagen de auto's dat achter mij niet en knalde ze vol bij mij erin op de a59. Momenteel zit ik nog heel ziek thuis. Schade 13000 euro en de expert gaat biedingen aanvragen en als ik mijn auto wil houden moet ik 4000 euro uit eigen zak betalen. De expert gaf aan hij kon niet dezelfde GTD Abt vinden dus kiest ie een gtd zonder opties. Ik ga dus onderzoek doen en blijkt dat mijn type gtd pas vanaf 22.000 euro te koop zijn zonder abt en dyne audiio. Dus ik bel op en ik hoef nog maar 2000 euro bij te betalen. Binnen 1 dag 2000 euro verschil. Dus ik ga na de garage en die zegt ik kan hem maken boor 12.500 en kom ik dus 1250 te kort. Coen van den Bogaart ik heb een zwaar onderbuik gevoel aan je over gehouden. Waarom moeten er biedingen aangevraag worden als de reparatiekosten lager zijn dan de dagwaarde.

Antwoorden op mij vragen plus de volledige reparatiekoste.
- waarom worden er biedingen aangevraagd als de reparatiekosten lager zijn dan de dagwaarde
- waarom kan er na een beetje weerstand, 2000 meer uitgekeerd worden
- waarom moet iemand die ziek is na een verkeersongeval in discussie gaan met zowel de schade-expert en reparateur. Ik was tenslotte op de verkeerde plek en verkeerde plaats.
Dit is toch het werk van dekra?
- waarom jullie iedereen zo duperen en proberen af te schepen met lage bedragrn want het begint op een werkproces te lijken ipv een incident autos 20 minder taxeren. Dat is geen leuke trend.

Dekra is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

harold
    Zeer slecht bedrijf, beoordeeld op basis van biedingen en de laagste prijzen van occasions op internet. Ga nooit akkoord met het door hun genoemde bedrag in het schade rapport. De expert zei letterlijk nu kan ik nog neer zetten wat ik wil! Het is gewoon nat vingerwerk. Dus laat u zelf niet besodemieteren en schakel een contra-expert in, nadat ik mijn verhaal met anderen heb geverifieerd scheelt dit tot nu toe minimaal 10% als je auto total-loss is.

harold

Ook een klacht indienen over ?