Klacht Dekra: Onvolledig, slordig expertiserapport Van Dekraexpert.

sh849064

Onvolledig rapport met onjuiste data.

Ik heb een nieuwe keuken. Deze is totaal niet volgens wens. Hierop is Dekra expert geweest. Hij heeft daarop pas na twee maanden een rapport gestuurd dat niet de juiste datums bevatte en daarnaast ook absoluut niet volledig is. Ook word ik min of meer door Dekra expert gedwongen voor de voorgestelde oplossing te kiezen. Ik wil deze absoluut niet. Het lijkt dat de Dekraexpert absoluut niet onpartijdig maar aan de kant van de Keukenman staat. De Dekraexpert vond het allemaal nog best meevallen.

Ik heb via advocaat meerdere malen gevraagd of rapport compleet gemaakt kon worden. Ik wil simpel dat hetgeen besproken is in het rapport wordt opgenomen d.w.z.
1. overbodig stucwerk in rapportage wordt opgenomen. Dit heeft als gevolg dat de gehele maatvoering van de keuken teniet is gedaan. Een ander verder gevolg is dat ik kosten kan gaan maken om de keuken weer normaal te krijgen.
2. Het graniet sluit niet goed aan. Er wordt alleen maar gesproken om zaken weg te moffelen achter een systeemplaat.
3. Herstelwerkzaamheden zijn slecht uitgevoerd. Zie bijvoorbeeld de plint onder de koelkast.

Dat mijn advocaat een correct en gecorrigeerd rapport ontvangt met alle items, die ook in bijgevoegde bijlagen zijn te lezen.

Dekra is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

sh849064
    Ik ben zeer ontevreden dat het stucwerk niet in het rapport wordt gemeld. De gehele keuken komt te ver de keuken in. De muur aan de lange kant moest en zou gestuct worden. De granieten achterwand ligt niet in 1 lijn. Daarnaast valt het graniet valt nu over de houten balk. In het rapport wordt nergens over het herstel daarvan gesproken. Ik heb via advocaat gevraagd om dit aan te passen. Dit is tot op heden niet gebeurd.
    sh849064
    Ik ben zojuist benaderd door Dekra. Expert en leidinggevende daarvan zijn op vakantie. Eerste week augustus zal een reactie gegeven worden.
    ik wacht nog af
    sh849064
    Deze week verwacht ik terugkoppeling

Ook een klacht indienen over Dekra?