Klacht Delifrance: Zeer onbeleefd en respectloos behandeld door de manager van Delifrance in Sliedrecht.

Komkommer4

Ik ben ongelofelijk slecht behandeld door de manager van deze winkel waar alle klanten en de medewerksters bij stonden. Ik kan nog steeds niet geloven wat ik op die dag allemaal gehoord en gezien heb.
Ik was een vaste klant van Delifrance in Sliedrecht en haalde 8 maanden lang 4 keer per week broodjes bij ze. Nooit heb ik een probleem gehad met de personeel of wie dan ook. Ik ben van nature een rustig persoon. De laatste keer belde ik zoals altijd om een bestelling door te geven die ik vervolgens ging afhalen.
De gene die opnam (kwam daarna erachter dat het de manager was) zei tegen mij heel geïrriteerd van was is je naam terwijl ze mij allemaal heel goed kennen. Ik zei dat ze mij wel kennen en hoezo moet ik mij zelf voorstellen, zei ze letterlijk met een brutaal stem '' Dat is wel zo netjes''... Ik word niet snel boos maar dit kon ik echt niet pikken vooral omdat ze heel goed wist wie ik was.
Ik ging vervolgens om mijn broodje te halen en ik dacht bij mezelf van ik ga dit tegen de manager zeggen want zo'n personeel wilt toch niemand, die eerder klanten wegjaagt dan binnenhaalt.
Toen ik bij de kassa stond vroeg ik of ik de manager van de winkel kon spreken en 3 x raden wie ik zag... degene die ik aan de telefoon had. Ik zei tegen haar dat ik het een hele aparte gesprek vond vooral omdat ik 4 x per week bij zo broodje haal en ze zei letterlijk tegen mij:
WAT NU? wil je geen vaste klant meer zijn? beter... iedereen hier vind je toch een irritante mens????????????????????????? en ik geloofde letterlijk niet wat ik hoorde. Ik zei meteen wat heb ik ooit gedaan dat je zoiets zegt? vertel mij dan 1 situatie! zij kon natuurlijk niets zeggen en zei heel geïrriteerd van ga naar je werk (ze weet waar ik werk).
Beste mensen deze vrouw is niet alleen zeer onprofessioneel maar ook echt een racist. Ik heb zoiets nog nooit gezegd maar voor het eerst zeg ik het. Zij had letterlijk geen reden om mij op deze manier te behandelen maar ze deed het toch, Sindsdien ga ik nooit meer naar ze toe en ik raad u aan om daar ook niet naar toe te gaan want als zij de manager van deze zaak is wat kun je van de rest verwachten!!!

Ik zou het fijn vinden als de manager aangesproken wordt op haar gedrag. Ik vind haar zeer onprofessioneel en onvriendelijk.

Wij vinden dat Delifrance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Delifrance?