Klacht Deliso.nl: Bestelde en betaalde artikel niet geleverd

Gebruiker1612987781

Op 8-1-2021 heb ik bij jullie via een Facebook advertentie SUPER TELESCOOP besteld.
In de advertentie word niet gesproken over een levering vanuit het buitenland en er stond dat de levering binnen 1 week zou plaats vinden.
Verder was duidelijk aangegeven dat er geen verzendingskosten bij zou komen, omdat dit kosteloze verzonden zou worden.
Na het plaatsen van de order kreeg ik netjes een bevestiging waarin de kosteloze verzending staat vermeld.

Op 15-1-2021 kreeg ik een melding dat het artikel onderweg was en toen zag ik voor het eerst dat het vanuit het buitenland geleverd ging worden.
Verder kon je via een nummer het pakket zoals dan gebruikelijk volgen.

Maar op 1-2-2021 kreeg ik de eerste melding en op 8-2-2021 kreeg ik de tweede melding dat er douane kosten verschuldigd zijn.
En deze zijn niet gering op een order van jullie. €75,00

Maar kijk ik naar het volgen van het pakket dan zie ik dat het pakket niet bij de douane ligt.

Ik voel bedonderd omdat men totaal niet reageert om de mail verzoeken. Deze partij moet zo snel mogelijk gestopt worden.

Deze partij stoppen met innen van geld wat hun niet toekomt

Wij vinden dat Deliso.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Deliso.nl?