Klacht Deliveroo: Bestelling afgeleverd op onbekende locatie zonder mogelijkheid op te halen, geen vergoeding mogelijk

Klachtnummer
# 564881
Gebruiker
RoosGilbers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij een bestelling ben ik helaas zelf de straatnaam vergeten in te vullen. Echter heb ik het huisnummer en postcode correct ingevuld, dit is voldoende om een juist adres te verkrijgen. De app heeft zelf een niet bestaande locatie verzonnen aan de andere kant van de stad (20 min). Driver kon het natuurlijk niet afleveren aangezien het geen bestaand adres was. Driver heeft het ter plekke achtergelaten, zonder te informeren waar. Klantenservice kan mij niet informeren waar ik mijn bestelling nog zou kunnen ophalen. Ik kom niet in aanmerking voor een vergoeding.

De oplossing

Vergoeden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Deliveroo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Deliveroo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen