Klacht Deliveroo: Deliveroo eet mijn eerste bestelling op, dan de 2e voor de helft en wil me niet vergoeden.

Klachtnummer
# 587934
Gebruiker
GoedeBrocolli#466
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst bij Deliveroo besteld in de regio Rotterdam.
Maar na dat ons eten na 2 uur nog niet bezorgd was belde Deliveroo op om te vertellen dat er iets mis was met de bestelling en dat het eten binnen korte tijd toch zou aankomen. Na nog een half uur (het restaurant was 2 KM van het huis) belde in het restaurant op om te vragen of ze nu toch onderweg waren. Ik kreeg een panikerende bediening aan de lijn die zei dat de vorige bestelling door de bezorger opgegeten was.
Dit had ik echt nog nooit gehoord. Maar goed, ik hoopte om het beste.
na 3 uur werd mijn bestelling geleverd door 2 deliveroo bezorgers die boos op mij waren omdat ze zo lang in het restaurant moesten wachten en honger hadden.
Dit vond ik ook vrij vervreemdend aangezien ik 3 uur op mijn eigen eten moest wachten.
Maar helaas miste een deel van de bestelling. Ik belde het restaurant weer op maar die zeiden dat ze echt alles mee hadden gegeven en aangezien de vorige bestelling ook l opgegeten was vrees ik dat dit nu weer het geval was. En als ik de reviews van Deliveroo mag geloven is dit zeker NIET de eerste keer.
Gelukkig wilde Deliveroo me de niet bezorgde gerechten vergoeden en ik zou 16,95 terug krijgen. Alle kleine beetjes helpen. Ik was daarom best geërgerd toen er maar 11,25 op mijn rekening verscheen. Toen ik belde bleek dat het missende bedrag in mij app was teruggestort als tegoedbon die op de dag van het storten meteen was verlopen. Hier gingen ze niets aan doen. want dat was mijn verantwoordelijkheid. Ik denk dat u snapt dat ik niet blij ben.

Gewenste oplossing

Het gaat om een klein bedrag maar ik wil het terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Deliveroo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Deliveroo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen