Klacht Dell Computers: 16-12-13 cartridge besteld en betaald via Ideal, maar Dell levert niets af en annuleert gewoon.

Klachtnummer
# 45784
Gebruiker
Klacht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16-12-2013 via internet bij Dell een cartridge besteld voor Dell printer en via Ideal 30 euro overgemaakt. Na 1 week nog niets ontvangen van Dell. Dell beweerde het geld niet te hebben ontvangen, dus leverde niet aan mij. Op verzoek Dell een screenshot gestuurd met alle betalingsgegevens. Na weer 1 week opnieuw bij Dell geinformeerd, zij beweerden opnieuw dat zij geen geld hadden ontvangen en dus bestelling hadden GEANNULEERD ! Ik heb ING gebeld, en die zeiden ook dat de fout bij Dell ligt! Wat moet ik nu verder doen? Ik heb wel betaald, maar Dell laat mij maar mailen en bellen, maar doet zelf helemaal niets om de zaak uit te zoeken en op te lossen. Geen enkele service richting klant. Alle contacten zijn door mij geinitieerd. En Dell annuleert gewoon de bestelling zonder overleg.

De oplossing

Ik wil mijn 30 euro terug ontvangen op mijn rekening.
Ik wil daarna niets meer met Dell te maken hebben.
Ik ga dus ook een nieuwe printer kopen van een ander merk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties