Klacht Dell Computers: charger van de Dell Allienware laptop

Klachtnummer
# 57386
Gebruiker
Sardha
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dell Alienware laptop + charger gekocht in november 2011, en dit jaar de 3e charger gekocht voor bedragen tussen de 135 en 170 euro per stuk. Elke keer gaat de charger stuk, net buiten de garantie periode. Diverse keren aangeschreven dat het dus geen deugdelijk product is, maar de dhr Youssef Boubkar (EMEA : Executive Escalations Specialist, Social Media and Community professional, Dell | CSMB SERVICES
Office : 3624612) reageert niet meer. Ook contact per email gehad maar geen reactie.
All chargers zijn online aangeschaft en alle facturen zijn aangeleverd. Hij verwijst naar het feit dat Dell alleen repareert binnen de garantie periode.
Ik wil nu of een nieuwe adapter of de aanschafprijs van de laatste adapter terug.

Gewenste oplossing

Ik wens het geld wat ik voor de laatste adapter heb terug te ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dell Computers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen