Klacht Dell Computers: Dell Inspiron 17R driver

Klachtnummer
# 138349
Gebruiker
Docker-53
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLACHT Al in de begin dat ik de laptop heb gebeld dat de driver van de amd videokaart niet werkt en de video van de intel cpu wel actief is. Dat probleem was bekend, ik moest maar even afwachten. Hierna heb ik niets meer vernomen van Dell.
Het betreft deze kaart: 490-BBNO AMD Radeon(TM) HD 8870M 2GB GDDR5

Elke videodriver update die de laptop binnenhaalt wordt nog steeds geweigerd.

Nu ben ik ruim een jaar verder (en je kan alleen tegen meerkosten ondersteuning krijgen) en al uit de garantie, terwijl je 3 jaar wettelijk hebt.

De oplossing

Dat Dell mij aan de benodigde werkende drivers helpt zodat die videokaart eindelijk een gaat doen waarvoor deze in de laptop zit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dell Computers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen