Klacht Dell Computers: Dell Laptop gerepareerd binnen garantie ,daarna kapot net na de 3 maanden na de reparatie en men kan

Klachtnummer
# 411531
Gebruiker
dvorak
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 oktober 2018 een Dell Insiron 5570 gekocht via Dell, In mei ging de machine traag lopen , na onderzoek bleek dat de harde schijf bij het opstarten op 100% blijft staat ook zonder dat er ook maar iets is opgestart. (dat duurt minstens een half uur ). Ik heb gebeld naar de support service van Dell en ik moest de computer opsturen ,wat ik ook gedaan heb . heb 3 weken op de computer moeten wachten.
In het begin na mijn vakantie (september) werkte de laptop naar behoren zij hadden het moederbord vervangen , echter de laatste weken werd de laptop weer trager. Vandaag 23-12-2019 om 13.31 gebeld met De Heer Marc Jacobs die mijn botweg vertelde dat de garantie verlopen is, ik gaf aan dat de reparatie niet naar behoren was uitgevoerd, dat had de heer geen boodschap aan en werd boos toen ik om een oplossing vroeg .Die was er niet hij volgde de polici van Dell.
Ik heb aangegeven dat ik het geheel op klachtenkompas zal melden , dat moest ik maar doen . Jammer die reactie, ik wil alleen maar een oplossing ,mijn Dell werkt nl niet meer . Ik hoop dat de klacht serieus genomen zal worden .
Met vriendelijke groet.

De oplossing

Ik hoop dat Dell mijn computer repareert of mij een nieuwe verstrekt
dar de nog jonge laptop niet naar behoren heeft gewerkt. Ook niet na reparatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dell Computers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen