Klacht Dell Computers: Dell P2418D monitoren groot verschil in kleur/helderheid

Dkeek

Na het zoeken van een geschikte monitor kwam ik uit op de dell P2418d. Om goed te kunnen kijken of de monitor geschikt was voor mijn gebruik heb ik één monitor besteld. Deze beviel en dus besloot ik naar 2 weken een tweede te bestellen. Toen ik de monitoren naast elkaar aan had viel op dat de ene feller was als de ander. Zeker in de comfort mode is het verschil irriterend en duidelijk zichtbaar. Naar een telefoontje met de helpdesk werdt er verteld dat ze het probleem erkennen maar dat ze er niks aan konden doen. Ik was het hier niet mee eens maar de telefoniste wou mij niet verder helpen. Gezien de prijs van de schermen (290€ per stuk) en het feit dat er geen verschillende type nummers zijn vind ik dit onacceptabel. De telefoniste vertelde mij ook dat er altijd een kans is, ook als je de schermen tegelijk koop dat ze uit een verschillende productie serie komen en daarmee verschillen vertonen. Met andere woorden wil je twee monitor naast elkaar zetten moet je niet bij Dell zijn. Ik vind het een zeer slechte service. Ook vind ik vreemd omdat in de specificaties de helderheid en kleur weergave vast is gesteld en deze dus per scherm verschillen.

Vervanging van één of beide monitoren zodat de kleuren en helderheid het zelfde zijn. Of beide monitoren retour en het aankoopbedrag vergoed.

Bijlagen

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dell Computers?