Klacht Dell Computers: Garantie wordt niks aan gedaan.

mcaliskan

Ik heb een Dell laptop met garantie tot 1-12-2019. Eind Juli begon mijn laptop kuren te vertonen bij opstarten (soms start het door en soms niet)

Vervolgens vaker met Dell gebeld en zowel bijna alles aan de laptop is vervangen (zelfs 2x moederbord) maar zonder oplossing.

Daarna gaf Dell aan dat ze over gaan op een Swap (omruil van mijn systeem voor een nieuwe) omdat het probleem maar niet te verhelpen is. Daarmee ging ik akkoord en werd mijn proces voortgezet. Ook kreeg ik een mail met daarin een bevestiging van mijn omruil etc. en ook een 'Tracking ID' waarmee ik mijn proces kon volgen en hoever ze zijn met de laptop en wanneer het bezorgd wordt bij me.

Volgende dag uit nieuwsgierigheid even de Track ID aangeklikt en tot mijn schrik zag ik bij de status staan: Geannuleerd. Ik heb daarna gebeld en gemaild met de helpdesk en personen die daarover gingen. Maar werd steeds aan het lijntje gehouden door Dell. Ze konden mij niet duidelijk aangeven waarom het is geannuleerd en wat er nog gaat gebeuren.

Ook kreeg ik later op vrijdag 22 september een mail van de Commercial Sales:

Er is een onverwachte issue naar boven gekomen met uw support case, u ontvangt zo snel mogelijk een update – waarschijnlijk aankomende dinsdag. Excuses voor het ongemak.

Dinsdag ook helemaal geen mailtje of telefoontje gehad van meneer, terwijl ik dinsdag ochtend een mailtje heb gestuurd over hoelaat ik precies wordt gebeld of gemaild zodat ik daar rekening mee kon houden. (Maar weer geen reactie)

Dinsdag 26 september laat in de middag nog voor sluitingstijd van de helpdesk gebeld met Dell en alles uitgelegd. Meneer van de Helpdesk vond het ook vervelend en die zou het uitzoeken. En woensdag 27 september zou ik de eerste zijn die ze vroeg in de ochtend zouden helpen en opbellen of mailen. Dus ik gaf aan dat ik woensdag ochtend dan wel zeker iets wil horen over de voortgang. (Maar weer geen reactie).

Vandaag (27 september) weer gebeld met Dell en alles opnieuw uitgelegd. En meneer liet mij wachten aan de telefoon en zou het even uitzoeken. Maar hij kon ook niks te weten komen over het proces, dus ik zou geinformeerd worden zodra hij ook wat meer weet. Ik had geen ander keus dan dit allemaal te publiceren op klachten forums. Hopelijk wordt ik nu wel geholpen en wordt mijn garantie waargemaakt. (Ik wil informatie en duidelijkheid over mijn probleem)

Een werkende laptop of een nieuwe laptop (inruil) zoals ze beloofd hadden.

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dell Computers?