Klacht Dell Computers: Geen laptop

Klachtnummer
# 176303
Gebruiker
Ruby22
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een process van bestellen, zou ik vandaag eindelijk mijn laptop binnen krijgen, zodat ik weer kan werken. De afgelopen 2 weken een aantal keer gebeld met Dell over de voortgang, en er werd verteld "de laptop is onderweg en zal uiterlijk maandag bij u bezorgd worden" en elke keer werd ook verteld "wij hebben geen tracknummer, die krijgt u van UPS een dag voor bezorging"
vandaag, ik bel nog een keer, nog steeds geen laptop en geen informatie. UPS gebeld en die hebben mij uitgelegd dat Dell wel degelijk een trackingnummer heeft en weet dat het pakket nog in China is, en dus nog niet onderweg naar Nederland of zelfs in de buurt van Nederland.

We zijn nu dus 2 weken verder, Dell is mijn laptop kwijt, ik kan niet werken en moet maar wachten en hopen dat ik hem ooit nog krijg.

De personen waarmee ik gesproken heb zijn:
lucille - Deze persoon heeft tegen mij gelogen dat het pakket onderweg was.
Ria van Veen- Deze persoon zegt niet te weten waar mijn pakket is.

De oplossing

Ik heb de laptop nodig om te werken, ik wil hem deze week binnen hebben zonder extra kosten. Of ze er een spoedzending van maken maakt mij niet uit, ik heb deze laptop nodig om te werken.

Zo niet verwacht ik compensatie voor het gemiste inkomen door de leugens van Dell support.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dell Computers?