Klacht Dell Computers: Laptop die legio problemen heeft vertoond, waarvan er 1 na 2.5 jaar nog steeds niet opgelost is.

Klachtnummer
# 10388
Gebruiker
A.F.W. Heuvel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Laptop heeft een probleem vanaf het begin (mitrailleurgeluid door cd, skype, youtube etc) ook andere problemen volgden. Laptop4 x naar servicecentre geweest, 6x monteur aan huis. Harde schijven, geheugenkaarten, moederboards, etc vervangen, uren, dagen van mijn vrije tijd aan telefoon met medewerkers, Dell connect ca 25x (daarvoor bij aankoop contract afgesloten). Blue screens, crashes, black screens. Software opnieuw downloaden, drivers downloaden, installeren, tot de 10e macht. Over algemeen aardige, geduldige mensen van Dell support (via servicecontract) aan de lijn, maar ultiem wordt het probleem niet opgelost.
Ik vertrouw de laptop niet meer, heb andere laptop aangeschaft voor belangrijke documenten. Ik wil toch graag dat deze laptop het ook goed doet.
Download nooit films of muziek of spelletje. Heb goede virusscanner Heb herhaaldelijk gevraagd of ik anders moet gebruiken of verantwoordelijkheid mogelijk bij mij ligt. Maar nee.

De oplossing

Nu na 2.5 jaar het probleem niet opgelost is en er zich daarnaast voortdurend andere problemen hebben aangedient, wil ik een nieuwe laptop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dell Computers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen