Klacht Dell Computers: Laptopaanbieding niet leverbaar na bestelling/ verdere afhandeling slecht

Evert Verberne

Een via website bestelde aanbieding op 9/12 blijkt nadat de levertijd van bijna 1 maand!!! verstreken was, helemaal niet meer leverbaar.
Na 1 email, 3 pogingen via telefonische helpdesk, waarbij in totaal nu 3 toezeggingen niet worden nagekomen, weet ik niet meer hoe ik anders dan met een klacht tot tot snelle afhandeling kan komen.
Lisa, klantenservice Amsterdam, beloofde mij: een aanbod van een alternatieve laptop. 2 dagen verstreken en niets gehoord.
Teruggebeld, kon Lisa niet aan de telefoon krijgen, maar ik zou worden teruggebeld. 1,5 dag verstreken en weer niet gebeld.
Ik ben mijn vertrouwen kwijt
Klacht indienen kan niet of lastig.
Ik wil graag snel een oplossing. Ik heb een klein bedrijf en geen deugdelijke laptop waar ik afhankelijk van ben. Het overzetten van benodigde programma's kost ook nog erg veel tijd. Zo kan ik geen zaken doen!!

Ik wil graag zo spoedig mogelijk mijn geld terug.
Enige extra compensatie voor de lange duur, het extra werk en gemaakte (bel)kosten zou ook welkom zijn.
(en dat evt toezeggingen/beloftes die hierover worden gemaakt worden nagekomen).
(Jaren heel fijn en snel gewerkt met Dell. Jammer dat dat niet meer kan.)

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!