Klacht Dell Computers: Monitor kapot Vostro 3360

Bernd

Bij het dichtdoen van de monitor van mijn laptop is de monitor intern kapot gegaan. Van de buitenkant is het scherm (en uberhaupt de hele laptop) nog puntgaaf en verder is er geen enkel defect te vinden. De laptop is iets meer dan twee maanden oud en bij Dell wordt er gezegd dat dit soort problemen nooit binnen de garantie vallen. Als dit niet binnen de garantie valt vraag ik me af wat dan wel binnen de garantie valt. Het model is een Vostro 3360 en hoewel ik drie jaar lang veel plezier heb gehad van zijn voorganger de 3300 lijkt het alsof dit model extreem breekbaar is. Vanuit Dell was er eigenlijk maar een reactie: "Monitor kapot? Jammer voor je, voor de helft van de prijs van je laptop kunnen we voor een nieuw scherm zorgen." Er is wel beleefd gereageerd, maar het antwoord kan ik niets mee.

Het liefste zou ik willen dat interne schade aan de monitor gewoon zou vallen onder de garantie. De laptop is van buiten niet beschadigd, er is geen sprake van onredelijke behandeling geweest. Verzendkosten betalen om mijn laptop op te sturen, prima. Een klein eigen risico daar bovenop zou ik zelfs ook nog prima vinden. Een bedrag van boven de tweehonderd euro betalen, dat gaat me net wat te ver.

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dell Computers?