Klacht Dell Computers: Onacceptabele garantieafhandeling zowel in tijd als duidelijkheid

Klachtnummer
# 375808
Gebruiker
N.J. Hubers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een aangekochte monitor van Dell bij 4Launch is in de afgelopen 2,5 jaar tweemaal voor dezelfde klachten teruggestuurd naar 4Launch/Dell. De eerste keer duurde het één maand voordat ik mijn monitor terug had. Nu kreeg ik mijn monitor niet meer terug en kreeg ik zonder communicatie wat Dell vond een vervangende en/of betere monitor, echter vond ik dit niet en ging ik niet akkoord en moest ik dit scherm opsturen alvorens er een volledige creditering van het aankoopbedrag volgens de telefonische medewerker van Dell kon plaatsvinden. Ik wacht nog steeds sinds het aanmelden op 1 april 2018.

De oplossing

Dat zij(Dell/4Launch) het zo snel mogelijk afhandelen zoals de telefonische medewerker van Dell mij verteld heeft.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dell Computers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen