Klacht Dell Computers: Onduidelijke levertijden

Rooswibier

Speciaal na de vakantie (want levertijd op website staat op 2-4 werkdagen) chromebook voor school besteld. Echter bij bevestiging van de bestelling blijkt dat levertijd 19 werkdagen is. Waarom, omdat Dell niet werkt met het vertellen van de levertijd na de verwerking van de betaling (zoals ieder andere webshop) maar werkt met levertijden nadat de laptop geproduceerd is in de fabriek in China. Dus je besteld een standaard product (chromebook) bij Dell. De betaling wordt verwerkt (duurt als je geen credit card maar Ideal gebrukt 4-5 werkdagen) dan pas wordt de standaard chromebook geproduceerd. Dit duurt 4-5 werkdagen, daarna komt de verzending van China naar Nederland (ook ruim 4 werkdagen). Op de hele website van Dell staat dit niet duidelijk verteld, dus als leek die veel shopt in Nederlandse webshops ga je ervan uit dat de levertermijn is na verwerking van betaling. kortom onduidelijk en misleidend.

Duidelijke communcatie van de daadwerkelijk levertijden, op de website en niet achteraf pas in de bevestigingsmail. Dan kan ik er als klant op anticiperen, krijgt de klantenservice niet mijn frustratie over zich heen. Ik voel mij nu genomen als kalnt, terwijl als er duidelijk gestaan had dat het 3 weken levertijd was, had ik hier rekening mee gehouden. Nu heb i, speciaal gewacht zodat het niet bezorgd zou worden tijdens onze vakantie. Maar doordat de levertijd dus langer is dan op de website staat, komt de laptop te laat en is de school al begonenn. Ik ga nu ergens anders een laptop kopen en stuur deze terug en....bestel nooit meer wat bij Dell omdat ik biet op hun info aan kan. Jammer klant kwijt.

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!