Klacht Dell Computers: Order(s) worden geannuleerd door Dell

Klachtnummer
# 117858
Gebruiker
Wouter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Laptop (XPS13) besteld met 10% korting, en betaald met creditcard, en ontving de orderbevestiging. Echter werd de order geannuleerd door dell, en ontving een mail met de vraag om binnen 6 uur een Iers nummer terug te bellen. Echter sturen ze deze mail 5 minuten voordat ze 's avonds sluiten. Dus volgende ochtend na 10x proberen een slecht Engels sprekend persoon aan de lijn die beweerde dat er niks aan de hand was. Het advies was een mail terug te sturen. Helaas nooit meer wat van gehoord. Dus contact opgenomen met de Nederlandse klantenservice. Die hebben nog geprobeer de order te herboeken, maar na bijna 1 maand ook geen succes. Uiteindelijk de order opnieuw geplaats (zonder korting dus) en op advies van Dell dit maal per bankoverschrijving betaald. Maar helaas; deze keer werd de order al na 2 uur geannuleerd. Dus nog steeds geen laptop, maar dit keer dus wel betaald.

De oplossing

Duidelijke communicatie waarom Dell zo nodig orders annuleerd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dell Computers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen