Klacht Dell Computers: Scherm laptop defect

Klachtnummer
# 95964
Gebruiker
DWPOHKP
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Van mijn Dell 17R is het scherm op zwart gegaan.
Heb in November de laptop naar de winkel gebracht voor garantie.
Deze heeft hem opgestuurd naar Dell voor reparatie.
Al een paar maal aan de bel getrokken bij de winkelier waar de laptop blijft.
Nu net vandaag maar weer eens aan de bel getrokken want duurt nu bijna 3 maand.
Krijg te horen dat de laptop in Amerika ligt.
Als ik aan huis garantie zou hebben dan heb je bij Dell binnen een dag een monteur voor de deur staan die je scherm even komt vervangen.
Heb je enkel standaard garantie dan kunnen ze waarschijnlijk een latop nog niet eens in Nederland repareren.
3 maand verder en latop in de USA.......zie ik hem nog OOIT terug

De oplossing

Laptop binnen een week terug of een vergelijkbare vervanger

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dell Computers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen