Klacht Dell Computers: slecht scherm en vanaf het begin slecht presteren slechte klachtafhandeling!!!

Klachtnummer
# 299834
Gebruiker
patrick B
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een all-inn one computer gekocht (xps) vanaf het begin al problemen, apps die niet werken ik heb deze nu 1,5 jaar ik heb hem al 4 of 5 x opnieuw geinstalleerd eerst problemen met scherm, ruis of wegvallen van het beeld en
slecht opstarten. En nu begint de ellende met het wegvallen van het beeld weer.
Ik heb toen ik de computer een maand of 2 had de problemen al gemeld. Toen raadde ze me aan de boel opnieuw te installeren. Na een half jaar begonnen de klachten weer. Toen zeiden dat de garantie een half jaar is (zakelijk)
De klacht had ik in de garantieperiode al gemeld!!!!!!! NU kost het bijna 200 euro!!!! om er naar te laten kijken. De klantenservice is echt bocht. (het is een consumenten computer) thuisgebruik

Patrick Bakker

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dell Computers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen