Klacht Dell Computers: SUPER slechte klantenservice

floor

Ik heb 11 maanden geleden een Dell laptop gekocht, deze heeft het 3 weken geleden begeven. Dit valt onder de garantie maar nu moet de laptop opgehaald worden. Dit zou afgelopen maandag gebeuren tussen 9 en 5 ik zou in de ochtend gebeld worden hoe laat ze ongeveer langs zouden komen. Niets gehoord om 16.00 zelf maar gebeld. Maar er was iets mis gegaan dus ze kwamen niet, hierbij is mijn opgenomen vrije dag voor niks geweest. vervolgens weer gebeld en ellendig lang in de wacht gestaan zoals altijd! en werd mij beloofd u wordt gebeld en kunt u zelf aangeven wanneer het u uitkomt als we de laptop op komen halen. Dit is niet gebeurd, er is een voicemail ingesproken met we komen as donderdag tussen 9 en 5. er wordt dus weer verwacht dat ik een dag vrij neem. Inmiddels heb ik vandaag weer contact gehad eerst uiteraard weer een half uur in de wacht en wordt ik eindelijk geholpen en vervolgens duurde mijn wachttijd vandaag 57 minuten en is er nog steeds geen oplossing.

Ik verwacht dat zij mij bellen, en ik wil dat alle gesprekskosten die ik deze week heb gemaakt worden vergoed. En dat als ik aangeef dat ik het ongepast vind omdat Dell een fout maakt, ik degene ben die er voor op moet draaien, en ik dit aangeef aan de meneer achter de telefoon deze mijn reactie zo goed als volledig negeert. Met het antwoord ja mevrouw dat kan voorkomen.

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dell Computers?