Klacht Dell Computers: Twee maanden wachten en dan annuleren ze de order, onbetrouwbaar

Klachtnummer
# 148880
Gebruiker
klant klacht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee maanden geleden hebben we een standaard Dell computer besteld (gewoon een inspiron Intel® Core™ i5).
We hebben nu al vijf keer een wijziging van de leveringsdatum gekregen, telkens schuiven ze de levering een week vooruit.
Naast dat het bijna onmogelijk is om met Dell te communiceren (alleen deze werkt BNL_Care_SMB@dell.com na een paar dagen, contact email adres op de factuur werk niet eens)
We hoorden we twee dagen geleden dat ze de order eenzijdig hebben geannuleerd, met als excuus dat ze de onderdelen niet hebben. Dit is incorrect is aangezien het gewoon een standaard Dell Inspiron i5 is die gewoon op de website staat.
Wat ook apart is je moet zelf maar bellen om je geld terug te krijgen.
Is tijd dat de rechter een oordeel over deze praktijken kan vormen.
Ze denken hiermee weg te komen, deze keer niet!

De oplossing

Leveren van de order of een beter alternatief binnen 2 werkdagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dell Computers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen