Opgelost door Dell Computers: update 2: 37 dagen na bestelling. Dell levert laptop nog steeds niet omdat ze problemen hebben

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 287710
Gebruiker
gudeko
Datum
0 reacties

Details

De klacht

update 2: 37 dagen na bestelling. Dell levert laptop nog steeds niet omdat ze problemen hebben, zeggen ze.

2-1-2018, nog een keer gebeld naar de helpdesk. De eerste vraag was eigenlijk,"wilt u uw geld terug?" 2-1-2018 zouden ze de order opnieuw laten plaatsten maar dat was blijkbaar niet gedaan vertelde de helpdesk medewerker. Blijkbaar beginnen het problemen nu ook al voordat de financiële dienst er mee aan de slag kan.

3-1-2018, ergens op de site (http://www.dell.com/support/incidents-online/nl/nl/nlbsdt1/email/unresolved) een formulier gevonden "Repeat or Unresolved Incidents". Heb ik maar ingevuld. Krijg een melding dat het maximaal drie dagen duurt voordat je bericht krijg maar omdat het zo druk is het wat langer kan duren. Nog geen antwoord.

2-1-2017, contact gehad met helpdesk maar er blijven problemen. Ik hoef niet bij te betalen (goodwill noemen ze dat). Nog geen zicht op levering.

23-12 nog geen laptop en ligt de aanvraag voor de derde keer bij de financiële dienst van Dell. Ik heb nog geen idee wanneer de laptop gaat komen.

20-12 krijg ik van de helpdesk een mail omdat de betaling weer geannuleerd is. Het lijkt er op dat ik te weinig betaald zou hebben. Vreemd want het was een ideal betaling!

11-12 bel ik de vriendelijke klantenservice hoe het met de levering staat. De order blijkt geannuleerd omdat er problemen waren met ideal. Ik moet een nieuwe bestelling doen en een bewijs van betaling (rekeningafschrift) naar Dell sturen. Dat doe ik direct.

30-11-2017 de bestelling geplaatst en betaald via Ideal. Bevestiging ontvangen. Alles oké.

De oplossing

Laptop leveren, anders even overleggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gudeko
Datum
Uiteindelijke oplossing
Laptop konden ze niet leveren omdat er te veel problemen waren op de financiële afdeling nadat er problemen waren met ideal betalingen. Heb na een 1,5 maand geld teruggevraagd en gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dell Computers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen