Klacht Dell Computers: Weigering service te verlenen na betaling

Klachtnummer
# 34675
Gebruiker
Karregat
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb een garantieverlenging besteld. Dell eist print-screen van betaling. Verklaar hier beroepshalve slechte ervaring mee te hebben. Betaling is dan al geschied. Ik wil naar aanleiding van nogal wat amateuristische antwoorden (verschuilen achter vage procedures die waarschijnlijk nergens beschreven staan, maar door werknemer Reda Harrath zijn verzonnen) de order terug draaien. Dell blijft zeuren over de verplichte print-screen. Ik wil mijn geld terug en de order terug draaien.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dell Computers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen