Klacht Dell Computers: Wel betaald, niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 55959
Gebruiker
Jeroen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16 maart computer besteld bij Dell. Op www.dell.nl gekocht en betaald met creditcard. Niets meer vernomen; geen bestelbevestiging, klantnummer of ordernummer. Er werd de indruk gewekt dat bestelling niet was doorgekomen. Opnieuw besteld en betaald met iDeal. Die ging wel goed en is inmiddels geleverd. Nu ik het rekeningoverzicht van mijn creditcard heb ontvangen zie ik echter dat betaling van 899 euro van mijn eerste bestelling wel is afgeschreven. Daar ik geen ordernummer voor die eerste bestelling heb ontvangen, is het onmogelijk contact op te nemen met de helpdesk. Ik kom telefonisch zonder dat nummer niet door het keuzemenu heen en ook online heb ik dat nummer nodig om te kunnen inloggen. Meermaals e-mails verzonden naar Dell customer care, maar daar krijg ik consequent geen reactie op.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dell Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Jeroen
    Datum
    Dell reageert niet. Zaak is dus niet afgesloten. Juridische procedure gestart.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dell Computers?