Klacht Delonghi Group: De'Longhi Espressomachine ECAM 22.110.B / Reparatiekosten Euro 138,66 / NC-107272

Klachtnummer
# 163785
Gebruiker
zagato155
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De'Longhi Espressomachine herstelkosten mechanische unit en zetgroep van Euro 138,66 binnen 35 maanden. Toestel is slechts sporadisch gebruikt als 2e apparaat en nu dus al een dure reparatie van bijna 50% van de aanschafwaarde binnen 35 maanden.
Ik mag verwachten dat een KWALITEITSPRODUCT langer meegaat gezien vanuit PRIJS/REPUTATIE van De'Longhi volautomaten. Het apparaat is altijd netjes ontkalkt en verzorgd conform Fabrieksspecificaties met originele De'Longhi producten. Ik heb deze klacht reeds bij de PLANNING van De'Longhi Benelux S.A. in Breda onder referentienr. NC-107272 op 08-04-2016 neergelegd, zij vragen echter alleen maar om een goedkeuring van de reparatie, daar in hun ogen het apparaat 24 maanden of ouder is. Nog veel verontrustender is het feit dat men SLECHTS 6 MAANDEN GARANTIE geeft op deze dure REPARATIE! Stemt als CONSUMENT helaas niet tot VERTROUWEN. Kom met een passende OPLOSSING voor een klant met 2 De'Longhi machines. In afwachting van een reactie.

De oplossing

Kom met een PASSENDE OPLOSSING voor een klant met 2 De'Longhi machines! In afwachting van een reactie van De'Longhi Benelux S.A. in Breda die positief stemt.
Met vriendelijke groeten,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Delonghi Group hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Delonghi Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen