Opgelost door Delonghi Group: ECAM 23.460S Display is niet af te lezen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 436300
Gebruiker
Ferry#ECAM23.460S
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Apparaat ECAM 23.460S. Het display geeft niet de instelling weer. Het licht wel iets op bij inschakelen maar de LED tekst is niet zichtbaar waardoor de instelling niet is af te lezen.

De oplossing

Het apparaat is minder dan 2 jaar oud. Het is aangeschaft in december 2018. Het display is redelijk eenvoudig door mijzelf te vervangen. Hiervoor heb ik een special tool nodig om het achterpaneel te verwijderen. Verder heb ik een nieuw display nodig, mits dit de oorzaak is. Bij voorkeur een monteur aan huis maar ivm corona kan ik het zelf vervangen. Het verzoek een nieuw display op te sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Delonghi Group hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ferry#ECAM23.460S
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het apparaat wordt thuis opgehaald en de reparatie valt onder garantie. Geweldige service van Delonghi
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Delonghi Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen