Klacht Delonghi Group: Keukenmachine met een defect vanaf het begin!

Haak10

Ik heb de Kenwood KMC570 machine 05-10-2012 bij de bijenkorf gekocht, al snel ging er een pinnetje aan de achterkant naar buiten steken waardoor er naar verloop van tijd de machine niet meer open of dicht kon. Dit is gerepareerd op kosten van de bijenkorf ( ongeveer 50 euro). Na verloop van tijd gebeurde weer hetzelfde, weer terug voor reparatie. De machine was bijna een half jaar weg voor reparatie, kosten 127,50 voor de bijenkorf. De machine deed het wel, maar maakte veel lawaai, nu gaat hij naast dat lawaai ook stinken (motor?). Hoe is het mogelijk dat zo’n dure machine het zo slecht doet in korte tijd? Volgens mij was deze machine van het begin af aan niet goed, een goede machine hoort toch veel langer mee te gaan dan deze 5 jaar?
Ik kreeg van De'Longhi (reparatiedienst Kenwood) dit antwoordt:
Spijtig genoeg kunnen wij een technisch defect zowel binnen als buiten de garantieperiode van 24 maanden niet uitsluiten.

De economische levensduur van uw KMC570 is 3 jaar. Na 3 jaar is de restwaarde van deze keukenmachine € 0,-. Dit is bepaald door UNETO VNI in Nederland:
Met andere woorden: een Kenwood keukenmachine gaat niet langer mee dan 3 jaar! Je zou van een goed merkartikel meer sevice verwachten. Ik kreeg bij Grohe voor een defecte kraan na meer dan 10 jaar zo een ander, daar deden ze helemaal niet moeilijk over, was een onderdeel van de service.
Ik ben dan ook erg teleurgesteld in de service van Kenwood!

Een vervangend product

Wij vinden dat Delonghi Group hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Haak10
    Vreemd, dat ik nog steeds niets hoor van Kenwood. Klachten zijn waarschijnlijk niet belangrijk!

Ook een klacht indienen over Delonghi Group?