Klacht Delonghi Group: Niet tevreden over de reparaties van het apparaat

Klachtnummer
# 261226
Gebruiker
Gerard Elzebroek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ESAM4500 koffie automaat gekocht 07-02-2014 voor €579,00 bij BCC
Eerste klachten gemeld 13-03-2016 maand nadat de garantie was verlopen.
Eerste reparatie: 10-06-2016 €114.75
Tweede reparatie:02-08-2016
Derde reparatie: 14-12-2016
Steeds dezelfde klachten
03-05-2017 weer defect gemeld.
Garantie op de reparatie verlopen zou dus weer moeten betalen.

De oplossing

Kosteloos repareren of vervangend produkt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Delonghi Group hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Delonghi Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen