Klacht Delonghi Group: waardeloze service delonghi

Klachtnummer
# 265723
Gebruiker
Eke Beljon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorig jaar okt.2016 een Delonghi koffiemachine aangeschaft ( magnifica) van 320 euro bij de mediamarkt. Nu maalt de bonenmaler niet meer. Delonghi gebeld, maar kon al direct vertellen dat er ws een versteend koffieboontje in zit. Direct kreeg ik een formulier met mogelijke oplossingen. Dit geprobeerd, maar helaas het probleem bleef. Wanneer ik een monteur laat komen moet ik dit zelf betalen ondanks de garantie. Delonghi is van mening dat ik mijn reparatie kosten op de bonenfabrikant moet verhalen. Het moet niet gekker worden!!

De oplossing

kosteloze reparatie van mijn dure koffiemachine van 320 euro die nog 9 maanden in gebruik is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Delonghi Group hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Delonghi Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen