Klacht Delta Chesterfield: Transportkosten.

Klachtnummer
# 161657
Gebruiker
inke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

PAS OP: Delta Chesterfield, sinds 2008 geen lid meer van het CBW. Gekocht in 2014 in april en al die tijd tot maart 2016 ellende gehad. Als klant heb je dan geen rechten[ geen geschillencommissie waar je terecht zou kunnen]. Garantie, ze zeggen 10 jaar, en certificaat stellen niets voor omdat klachten ,ondanks vaststellen van een expertise buro, niet worden erkend, ook na 3x ophalen zijn de klachten niet opgelost. Dan worden er onterecht €85 "transportkosten"per keer in rekening gebracht voor het ophalen van de meubels, en dan staat op de bon: Coulance afronding onterechte klachten, en dan NOG niet opgelost, ze houden gewoon vol dat het een goed product is dus betalen. Na die 3x ophalen worden ze er zeer" onvriendelijk."

Gewenste oplossing

De oplossing is al gebeurd, wij kregen 30% minder terug betaald de bank en stoel zijn opgehaald, en daar waren wij het mee eens omdat wij van Delta Chesterfield af wilden omdat wij geen vertrouwen in deze winkel hebben. Bij reparatie hadden wij nog met hun te maken gehad met alle gevolgen van dien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Delta Chesterfield hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Delta Chesterfield?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen