Klacht DELTA Energie B.V.: Los in vredesnaam de chaos op die er is rond verkeerde maandtermijn en klantnummer.
Details
Klacht
DELTA houdt zich niet aan overeengekomen contract en declareert 'doodleuk' een maandtermijn die 37% hoger is. Op de facturen staat een klantnummer dat mij onbekend is en ook nooit in correspondentie aan mij is vermeld. Talloze malen per mail aan DELTA doorgegeven waarop geen antwoord wordt gegeven.In februari jl. stuurt DELTA een mail over daling van tarieven en zie tot mijn verbazing dat daarin de huidige maandtermijn wel conform overeenkomst wordt vermeld.
Intussen krijg ik aanmaningen en bijkomende incassokosten en nu zelfs dreiging met afsluiten!
Dat DELTA qua administratie een grote chaos is en zich totaal niet bewust is van alle ellende die zij een klant bezorgen mag wel duidelijk zijn. Zij leveren geen energie maar vreten energie en berokkenen klanten gezondheidsklachten door wijze van opereren.
Als dit geen cowboypraktijken zijn dan ben ook ik de weg kwijt!
Gewenste oplossing
DELTA behoort zoals het een fatsoenlijk bedrijf betaamt een klant antwoord/uitleg te geven over valse facturen en een spook-klantennummer. Op MijnDelta stond in februari met het betreffende valse klantnummer (zoals op facturen vermeld) dat er geen actieve contracten op dit adres zijn.Breng orde in deze chaos DELTA
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.