Klacht DELTA Energie B.V.: 2 jaar klachten internet en TV

Klachtnummer
# 393117
Gebruiker
Pluk64
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Dictatuur Delta Fiber BV

Sinds 2 jaar hebben we interactieve TV en een nieuw modem met Wifi . Om het nieuwe modem te plaatsen zei de monteur toen dat onze eigen router(met wifi) weg moest omdat dit signaal het signaal van het modem zou storen.....

Sinds die tijd alleen maar gezeik en gezeur met de producten van Delta. Ik heb nog nooit zoveel stommiteiten uit monden van medewerkers gehoord. Ze zijn ongeschoold en lezen hun antwoorden af uit een vooraf ingestelde database! Interactieve TV werd gepromoot met wifi..wij blij, eindelijk alle kabels de deur uit. Had je gedacht....na 1,5 jaar gepruts en geklooi door een zooitje ondeskundige medewerkers moesten wij verplicht terug naar bekabelde interactieve tv! Er werd ons verzekerd dat wij dan geen klachten meer zouden hebben! Nou ze werden zelfs nog erger!!! Om de 14 dagen ( schijnbaar met hun eigen updates) ligt de interactieve tv eruit, zwart beeld, geen signaal. Dus elke 14 dagen een hoop gezeur en gezeik wederom met ondeskundige medewerkers tot onze grote ergernis. Door hun geklooi, ten eerste omdat ze niet lezen en ten tweede omdat ze maar wat doen om de klant het gevoel te geven dat ze gehoord worden, zijn alle zorgvuldig gemaakte instellingen in het modem door hun veranderd waardoor het wifi signaal nog maar 1/3 is van wat het was. Afgelopen weekend dus weer....geen tv en wifi weg op 1e verdieping. Door het geklooi 1/3 nog maar van reguliere snelheid. Modem is 14 dagen geleden pas weer terug ingesteld door monteur. Na 2 jaar klagen is nu de maat vol. Voordat ik gisteren Webcare inschakelde heb ik eerst alle stappen die zij zelf eerst vertellen te ondernemen al genomen en heb hun dat meegedeeld. Beginnen zij van voren af aan te leuteren. Heb steeds terug verwezen naar de mij reeds verstrekte info...ZE LEZEN GEWOON NIET!! En als je dat zegt, voelen ze zich bedreigt hahahaha. Zonder mijn toestemming hebben ze in het modem zitten kloten waardoor wifi nog maar 1/3 is van wat het was. TV werkt nog steeds niet......

Gewenste oplossing

Compensatie voor structurele klachten en levering deugdelijk producten!

1 reactie

  1. Auteur
    Delta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Otten,

    Uw vermelding aan klachtenkompas is over DELTA Fiber Nederland N.V. maar is terecht gekomen bij DELTA Energie B.V.

    De vermelding is daarom doorgezet naar het juiste bedrijf met het verzoek zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen.

    Voor de late reactie vanuit DELTA Energie BV bieden wij u onze excuses aan.

Ook een klacht indienen over DELTA Energie B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen