Klacht DELTA Energie B.V.: afspraken keer op keer aan hun laars lappen

sad Niet opgelost
Pluk64

Sinds 9 jaar klant bij Delta alles in 1 en ook energie. Voor alles in 1 heb ik GEEN automatisch incasso omdat ik graag zelf alles wil betalen. En dat is altijd perfect gegaan...nooit een achterstand van welke aard dan ook. Afspraak met Delta dat zij mij iedere maand factureren en maar 1x per maand aanmaakkosten voor de facturen in rekening brengen ongeacht het aantal facturen dat zij zenden. Dit is 8 jaar goed gegaan....sinds 1 jaar is het zwaar irritant te noemen omdat ik nu elke maand kan gaan lopen bellen omdat een of andere klojo daar van de administratie de gemaakte afspraken aan zijn laars lapt. Op elke factuur staan nu aanmaakkosten TEGEN ALLE AFSPRAKEN IN!!!! Ze lijden daar aan het Rutte syndroom...elke maand zeggen ze oh excuses dat is tegen de afspraken om zich de maand erop ER NIETS MEER VAN TE HERINNEREN!!!!!

houden aan afspraak die al 8 jaar bestaat....1x maandelijks factureren van aanmaakkosten factuur ongeacht aantal facturen.

Pluk64
    Ze kunnen schijnbaar ook de frustraties niet begrijpen die elke keer ontstaan omdat je hersenloze medewerkers aan de lijn krijgt. Je legt hen alles keurig uit, bent hen zelfs voor om zoveel mogelijk uitleg en informatie te geven....en toch komen er dan weer domme vragen en opmerkingen......met als gevolg dat wij nu op de fb pagina en in messenger door hun geblokt zijn. Als die medewerkers hun werk fatsoenlijk doen en eerst eens lezen wat een klant schrijft hoeven er geen nutteloze vragen te ontstaan en de klant nog meer op de kast te jagen elke maand weer.
    Delta
    Beste meneer Otten, uw vermelding is terecht gekomen bij DELTA Energie B.V. maar behoort bij DELTA Fibere Nederland N.V. Uw ongenoegen kan ik begrijpen, voor u is uw vermelding en uw bijlage doorgestuurd naar de juiste afdeling om in behandeling te nemen. Het verzoek naar deze afdeling is gedaan om contact met u te zoeken en zo u te helpen of goede uitleg aan u te geven.
    Pluk64
    Ze hebben inmiddels het teveel betaalde bedrag van de aanmaakkosten gecrediteerd. En voor de zoveelste keer excuses aangeboden....zou niet meer voor komen zeiden ze. Dit hoor ik echter al ruim 1,5 jaar....dus tot de volgende keer dan maar weer ;)
    Delta
    Beste meneer Otten,

Uw reactie is doorgezet naar Fiber Nederland B.V.

Met vriendelijke groet;

Mevrouw Van Giersbergen
    DELTA Energie B.V.

Pluk64

Ook een klacht indienen over DELTA Energie B.V.?