Opgelost door DELTA Energie B.V.: Ben behoorlijk in de maling genomen door jullie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 534219
Gebruiker
Hogebomen#390
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een aantal weken geleden ben ik benaderd door ene Marjolijn Bakker. Zij werkte bij Vatteval. Zij legde mij uit dat Vatteval werd overgenomen door Delta. Er veranderde voor mij niets alleen de naam op de afschrijving. Ik heb deze dame wel 3x gevraagd of het niet om een overstap ging want dat wilde ik niet. Nee ging om een overname. Wat schetst mijn verbazing dat ik gisteren een email kreeg van Vateval dat ze het jammer vonden dat ik was overgestapt. Ik had inmiddels ook een mail ontvangen van Delta dat ik bij hun een nieuwe klant was geworden. Deze manier van klanten aftroggelen vind ik echt niet te geloven. Ik wil dan ook dat jullie mij weer terug zetten bij Vatteval. Ik reken op jullie medewerking anders zal ik juridische stappen ondernemen.

jokegiesbers53@gmail.com

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij weer kosteloos terug zet naar Vatteval. Het is echt niet normaal zoals jullie klanten afkapen van andere energie bedrijven
Mochten.jullie in gebreken blijven dan leg ik mijn klacht bij Kassa

3 reacties

  1. Auteur
    Hogebomen#390
    Datum
    Ik heb een mailtje gekregen van Delta. Ze gaan kijken hoe de overstap is verlopen. Dat is nu juist het probleem. Ik ben niet over gestapt. Delta nam Vatteval over. Daar wilde die "dame" mij van op de hoogte stellen. Ik wacht af. Ze gaan contact opnemen met mij. Wordt vervolgd
  2. Auteur
    Hogebomen#390
    Datum
    Ik heb contact gezocht met Delta. Het kan minimaal 4 weken duren voor ze hier op reageren. Dus ik zit nog steeds af te wachten
    Ik kreeg wel een mailtje waarin gevraagd werd hoe ik de overstap vond gegaan. Heb weer gezegd dat ik NIET ben overgestapt maar dat de dame aan de telefoon mij vertelde dat Delta Vatteval overnam. Ik wacht op een reactie van Delta
  3. Auteur
    DELTA Energie B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Naar aanleiding van de melding over een ongewenste overstap naar DELTA is verschillende keren geprobeerd telefonisch contact met mevrouw op te nemen. Dit is helaas niet gelukt daarom is mevrouw verder via e-mail geïnformeerd. Het is uiteraard niet de bedoeling dat er een gevoel ontstaat van in de maling genomen te zijn. DELTA regelt dat mevrouw weer terug wordt aangemeld bij Vattenfall. De contracten bij DELTA worden gestopt zonder dat er kosten of een opzegvergoeding in rekening worden gebracht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hogebomen#390
Datum
Uiteindelijke oplossing
Delta zet mij weer terug bij Vatteval. Ben hier heel tevreden mee.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DELTA Energie B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen