Klacht DELTA Energie B.V.: Delta legt jaarrekening water bij klant neer.

Simone1971

Ik krijg een jaarnota over periode 1 sept 2016 t/m 31 augustus 2017. Hier staat geen water overzicht op. Nu is sinds 25 september het gedeelte water overgehevelt naar bedrijf Evides. Ik bel evides op over het gedeelte water en zij zeggen dat ik delta moet bellen want de nota betreft de periode voor de overname. Delta geeft aan dat de nota per oktober is verstuurd dus dat de watergegevens bij Evides te halen zijn.... Maar de periode waar het om gaat is tot 31 augustus 2017?? Klanten van Delta moeten dus zelf maar achter hun nota aan bij Evides. Delta trekt zijn handen dus van de klanten af terwijl wij maandelijks gewoon aan delta hebben betaald voor gas elektra en water tot en met 31 augustus 2017.
Ik wil dit bij jullie neerleggen, waarschijnlijk gaan er mer klachten over komen.

Dat Delta zelf mij de rekening preesenteert over water gedeelte van 1 september 2016 t/m 31 augustus 2017, of dat zelf achterhaalt bij Evides.

Delta
    Geachte heer of mevrouw Thiry,

U heeft een vraag gesteld over het product water en de verrekening met u.

Eerst bied ik u mijn excuses aan vanwege de late reactie, de oorzaak hiervan is dat de inlog van DELTA bij Klachtenkompas niet naar behoren werkte wat inmiddels is opgelost.

Bij controle heb ik gezien dat u nog contact met DELTA heeft gehad mogelijk hierover en dat u alle benodigde informatie heeft ontvangen. Heel vervelend dat u door Evides weer terug gestuurd bent naar DELTA om daar uw verhaal te doen.

U krijgt van Evides een jaarnota waarop ook vermeld staan de maandsegmenten water (september 2017 was dit € 25,00) die in uw maandnota's door DELTA aan u zijn berekend . Via de site van Evides en de postcodecheck heb ik gezien wanneer Evides voor u de jaarnota zal opmaken en toesturen. dit is deze maand en mogelijk heeft u die al ontvangen. De door u betaalde bedragen voor water in de maadnota's van DELTA zijn allemaal overgemaakt naar Evides.

Hopelijk heeft u hier voldoende informatie aan om alles overzichtelijk te krijgen. Indien u nog vragen heeft dan kunt u die per mail sturen naar klantbeheer@delta.nl waarna u zo spoedig mogelijk een antwoord zal ontvangen.

Mevrouw Siebering van Giersbergen
    Adviseur Complexe & Directie Zaken - DELTA

Ook een klacht indienen over DELTA Energie B.V.?