Opgelost door DELTA Energie B.V.: dubbel cortract

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 270881
Gebruiker
sweety1950
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben een tijdje geleden verhuisd en heb dit online gewijzigt..maar tot mijn verbazing zou ik op het nieuwe adres twee aansluitingen hebben zoals twee keer water twee keer gas en twee keer electrisch maar dat kan niet en ze krijgen het maar niet gewijzigt in mijn systeem...dus staat het maandbedrag op 312,-ipv 156,-...ze geven wel aan dat ik dit niet hoeft te betalen alleen die 156,- maar na een maand twee drie keer te bellen per week beloven ze beterschap en het zou niet meer gebeuren en na twee dagen opgelost wezen...maar tot op heden nog steeds niet opgelost en gewijzigt

Gewenste oplossing

een contract en maand bedrag 156,- euro zodat het niet dubbel in het system blijft om straks een hoop gezeur te voorkomen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DELTA Energie B.V. is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DELTA Energie B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen