Klacht DELTA Energie B.V.: Het verschil van instapbonus wat is aangegeven en uitbetaald scheelt 3 x 35euro

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 407026
Gebruiker
Kruitmolen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 weken geleden klacht ingediend en nog niets vernomen. Kreeg retourmail dat er binnen 2 dagen gereageerd zou worden. Nu twee weken later en nog niets gehoord. Ook enqueteformulier ingevuld waarin ik aangaf dat ze mij mochten bellen, ook niets vernomen. Het gaat over de instapbonus en mijn telefoongesprek met de klantenservice. Dit was een niet prettig gesprek waarin mijn oplossingen werden genegeerd. Het gesprek kon worden opgenomen dus ik hoopte dat dit terug werd beluisterd. Klantvriendelijkheid bij Delta Energie is ver te zoeken

De oplossing

Mijn klacht serieus neemt en zoals ik eerder heb aangegeven kontakt opnemen met degene die dit contract met mij heeft afgesloten en dat Delta Energie niet in het systeem kan van Delta Internet wat hier ook mee te maken heeft lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, de medewerkster van Delta Energie gaf aan dat zij Delta Fiber was en niet in het systeem van Delta internet kon, terwijl de bonus was gekoppeld aan het internet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DELTA Energie B.V. is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Kruitmolen
    Datum
    Er is gebeld door Delta die de klacht heeft doorgegeven aan Delta Energie. Dit gesprek zou per mail worden bevestigd maar is niet gebeurd. De klacht loopt dus nog

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kruitmolen
Datum
Uiteindelijke oplossing
zou teruggebeld worden. Niet gedaan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DELTA Energie B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen