Klacht DELTA Energie B.V.: Het verschil van instapbonus wat is aangegeven en uitbetaald scheelt 3 x 35euro

Kruitmolen

2 weken geleden klacht ingediend en nog niets vernomen. Kreeg retourmail dat er binnen 2 dagen gereageerd zou worden. Nu twee weken later en nog niets gehoord. Ook enqueteformulier ingevuld waarin ik aangaf dat ze mij mochten bellen, ook niets vernomen. Het gaat over de instapbonus en mijn telefoongesprek met de klantenservice. Dit was een niet prettig gesprek waarin mijn oplossingen werden genegeerd. Het gesprek kon worden opgenomen dus ik hoopte dat dit terug werd beluisterd. Klantvriendelijkheid bij Delta Energie is ver te zoeken

Mijn klacht serieus neemt en zoals ik eerder heb aangegeven kontakt opnemen met degene die dit contract met mij heeft afgesloten en dat Delta Energie niet in het systeem kan van Delta Internet wat hier ook mee te maken heeft lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, de medewerkster van Delta Energie gaf aan dat zij Delta Fiber was en niet in het systeem van Delta internet kon, terwijl de bonus was gekoppeld aan het internet.

DELTA Energie B.V. is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Kruitmolen
    Er is gebeld door Delta die de klacht heeft doorgegeven aan Delta Energie. Dit gesprek zou per mail worden bevestigd maar is niet gebeurd. De klacht loopt dus nog

zou teruggebeld worden. Niet gedaan

Ook een klacht indienen over DELTA Energie B.V.?