Opgelost door DELTA Energie B.V.: Ik ontvang geen jaarnota incl mijn teveel betaalde maandbedragen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 644072
Gebruiker
Roalddh
Datum
1 reactie

Details

Klacht

18 november mijn meterstanden doorgegven, nog altijd heb ik geen jaarnota mogen ontvangen. Als ook terug storting van mijn teveel betaalde maandbedragen.

Al 2 keer telefonisch contact gehad als ook 3 keer via WhatsApp. Elke keer tehoren dat ik nog maar even moet wachten.

DELTA wat gaan we hier aan doen?
In Juni loopt mijn contract af. Als ik niet snel mijn jaarnota heb en mijn geld zijn jullie mij kwijt als klant na 13 jaar.

Gewenste oplossing

Ik wil weten wanneer ik mijn jaarnota en mijn terugstorting ontvang.
Geboden oplossing
Delta heeft contact opgenomen met mij dat de jaarnota opgemaakt is. Ik wacht nog even af tot hij in me mailbox zit. Prima opgelost uiteindelijk!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    DELTA Energie B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    DELTA heeft meneer telefonisch geïnformeerd over de afhandeling.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DELTA Energie B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen