Klacht DELTA Energie B.V.: Ik wordt bedrogen, er wordt me een kosten besparing aangeboden en ik krijg een kosten verhoging.

J.F.P. van Luijk

Op 9 nov. werd ik telefonisch benaderd voor een nieuw energie contract, want het kon veel goedkoper! In het gesprek waarin ik alle mijn gegevens van gebruik van gas en elektra heb doorgegeven en waar ze ook met mijn toestemming konden inloggen bij mijn huidige energie leverancier. Ontving ik een mail met de besproken gegevens en het nieuwe aanbod. Mijn maand bedrag van 202.- Euro ging naar 172.- Euro. Een grootte besparing!
Door op de link in de ontvangen mail te klikken heb ik toen mijn overstap bevestigd a.d.h.v. het besproken en ontvangen aanbod van Delta.
Op 13-dec. ruim 4 weken later ontving ik een mail met bijlage van DELTA Energie B.V. met een bevestiging van de nieuwe overeenkomst. Ik kon de informatie ook raadplegen via www.DELTA.nl/MijnDELTA. Toen ik een account had aangemaakt op “Mijn Delta” en daar op keek zag ik tot mijn verbazing dat daar staat dat mijn maandbedrag staat op € 224.00 p/m terwijl ik ben binnengehaald op € 172.63, een erg groot verschil!
Het op “Mijn Delta” genoteerde maandbedrag is dus € 22.00 hoger als bij de leverancier waar ik zat en lijkt in totaal niet op het bedrag waarmee ik ben overgehaald om over te stappen!
Als dit niet goed kan worden opgelost wel ik uiteraard de overstap ongedaan maken en zonder bijkomende kosten terug naar mijn oude energie leverancier!

Of waar maken wat ze me hebben aanboden op 9 nov.
Of zorgen dat de overstap ongedaan wordt gemaakt en dat ik zonder bijkomende kosten terug ga naar mijn oude energie leverancier!

J.F.P. van Luijk
    Door de feestdagen mogelijk wat vertraging in reactie maar ik reken de komende dagen toch zeker op een reactie van Delta!
    J.F.P. van Luijk
    Het blijft heel stil, nog steeds geen reactie van Delta!
    Delta
    Geachte meneer Luijk,

Vandaag is aan u een mail gestuurd met uitleg en een voorstel. Graag zie ik een reactie van u tegemoet op deze mail.

Mevrouw Siebering van Giersbergen
    Adviseur Complexe & Directie Zaken
    DELTA Energie B.V.
    Contract Metering & Billing
    (Aanwezig van maandag tot en met donderdag)
    0031118225500

Ook een klacht indienen over DELTA Energie B.V.?