Klacht DELTA Energie B.V.: ondeugdelijk product en tirannie Delta

Pluk64

We hebben een all in one pakket van Delta Zeeland en daarbij nog Interactieve TV. Die Interactieve TV is de melkkoe van Delta....ze laten de klanten voor alle kosten opdraaien van hun ondeugdelijk product. Soms dagen lang geen ontvangst van TV omdat alles op zwart ging, soms hele weekenden. Maar wel door moeten betalen!!!

Administratie voeren kunnen ze ook niet. Ik krijg iedere maand mijn factuur thuis met aanmaakkosten. Afspraak was dat ze deze maar 1 keer per maand opvoeren ongeacht het aantal facturen. 3 maanden geleden viel mij op dat ik plots 4 facturen per maand kreeg met overal de aanmaakkosten op. Klacht ingediend...ze zouden een creditnota sturen Na 6 werken nog maar eens een klacht over de klacht ingediend.....NOG STEEDS GEEN REACTIE!!!!

Dan de telefoon. ik heb een " bellen altijd " abonnement, betaal daar 15 euro per maand voor. Telefoon heeft er 3 maanden uitgelegen....klachten naar Delta hielpen niks maar mocht wel 3 maanden abonnement betalen. Aan de rekeningen is te zien dat ik niet heb kunnen bellen, 3 maanden wel abo betaald! Ook hier klacht over ingediend....NOG STEEDS GEEN REACTIE!!!!!!

Dit. K.U.T bedrijf stuurt wel aanmaningen voor 8 cent. Maar op klachten van klanten reageren ze niet. Zoeven de laatste aanmaning ontvangen voor 8 cent. Nou Delta jullie gaan voor de ratten. Ik laat het zover komen dat het een rechtszaak wordt, staan jullie mooi in je hemd met alle bewijzen die ik hier heb liggen!!!

Mijn 3 maanden abo terugbetalen dat ik niet hebben kunnen bellen met mijn vaste lijn, vergoeding voor het niet deugdelijk kunnen gebruiken van de Interactieve TV en stoppen met ons te stalken voor 8 CENT!!!! Reageer eerst eens op de klachten van je klanten!!

Delta

Beste heer/mevrouw,

Ik vind het een erg vervelende situatie en wil dit graag voor je bekijken en oplossen. Mag ik van jou ter verificatie je geboortedatum in een privébericht of mocht het pakket niet op je naam staan, de geboortedatum van de contractant?

Ik zie graag een reactie van je tegemoet.

Lale Stankovski

Ook een klacht indienen over DELTA Energie B.V.?