Klacht DELTA Energie B.V.: Onterecht overgezet leverancier

Faith

Stelletje oplichters zijn jullie!
Mijn moeder is gebeld door een van jullie hersenloze onderdanen of zij over wilde stappen op Delta. Zij heeft gezegd dat zij al jaren bij Eneco zit en dat ze daar graag wil blijven.
Maar blijkbaar weten jullie niet wat het woord NEE betekent want afgelopen week krijgt mijn moeder ineens een rekening van jullie. Na een telefoontje te horen gekregen dat zij overgestapt was en dat het contract met Eneco beëindigd was. “Het nieuwe contract is naar uw e-mail verzonden”.
Wat grappig is want mijn moeder gebruikt haar e-mail nooit.
Dat is wel heel knap Delta; een nieuw energiecontract ZONDER MIJN MOEDERS HANDTEKENING.
Ik weet niet hoe bekend jullie zijn met de Nederlandse wetgeving maar zonder schriftelijke overeenstemming is er geen contract.
Mijn moeder wordt nu bedreigd met incassobureaus maar jullie weten net zo goed als ik dat dat loze dreigementen zijn. Want voor een incasso moet er een wettelijke overeenkomst zijn.
Als jullie denken een contract met mijn moeder te hebben, dan mogen jullie dat bewijzen. Laat de handtekening maar zien, want zij heeft hem nooit gezet.
Inmiddels is mijn moeder terug bij Eneco.
Jullie zijn een walgelijk bedrijf. Waar jullie mee bezig zijn is hartstikke illegaal en ik zou iedereen afraden om in zee te gaan met dit stel boeven.
Kwakzalvers, Oplichters, Criminelen!

Mijn moeder met rust laten en geen betalingsherinneringen sturen WANT ER IS JURIDISCH GEEN CONTRACT

Delta
    Beste meneer of mevrouw, naar aanleiding van uw bericht willen wij graag een en ander onderzoeken. In uw bericht missen wij een klantnummer, telefoonnummer en de gegevens van het aansluitadres. Om u van dienst te kunnen zijn hebben wij deze gegevens nodig. Vriendelijk vragen wij u dan ook deze gegevens aan ons door te geven via het e-mailadres: klantbeheer@deltaenergie.nl met als vermelding Klacht via Klachtenkompas tav mevrouw Van Giersbergen.

Ook een klacht indienen over DELTA Energie B.V.?