DELTA Energie B.V. is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht DELTA Energie B.V.: Onterechte energierekening bij afwezigheid en géén terugkoppeling van mevrouw Alewijnse-Peters
Details
Klacht
KlachtHelaas werden wij onlangs n.a.v. een keurige en uitgebreide e-mail geconfronteerd met een zekere Erik (achternaam wilde hij niet noemen) van de klantenservice, met het empathische vermogen van een hard gekookt ei. Zeer vervelend gesprek en geen enkel medeleven of inbeeldingsvermogen naar hetgeen waarmee wij zijn geconfronteerd. Het gaat hier om een eindafrekening welke ons is opgelegd van ruim €1.900,- voor één maand in ons vakantieverblijf waar we niet zijn geweest. Mijn echtgenote en ikzelf zijn nagenoeg de gehele maand december in het VUMC geweest i.v.m. een zeer zware kankeroperatie. Ook daar had de beste Erik geen inbeelding bij dus praatte er maar snel overheen. Ik moet maar aantonen dat de meterstanden niet correct zijn terwijl de makelaar in onze afwezigheid bij de verkoop geen standen heeft gemeld omdat er "slimme meters" worden gebruikt. Die blijken volgens Erik echter niet te functioneren maar dat is mijn probleem en niet van hem gaf hij aan. De makelaar weet ook dat wij er niet zijn geweest op een weekend na om wat op te laten ruimen door onze dochter. Waar komt de eindnota dan vandaan is mijn simpele vraag maar Erik vind dat niet zijn probleem dus heeft uiteindelijk de lijn verbroken zonder iets fatsoenlijks te kunnen toezeggen of het gesprek verder aan te gaan. helaas tekent dit jullie organisatie want wij hebben naast onze andere zorgen al vaker verzocht om te zorgen voor slimme meter die wel functioneren. al 20 jaren bezitten wij appartementen aan De Lopinge en met de meterstanden is het altijd iets omdat we niet kunnen controleren vanwege de "slimme meters" die dus niet functioneren. Concreet; de klacht die wij melden is op persoonlijke titel gericht aan de beste Erik vanwege zijn wanstaltige en onfatsoenlijke gedrag. Daarnaast willen wij het gesprek aangaan want deze factuur kan nooit correct zijn voor een periode van minder dan 1 maand zonder aanwezigheid van ons. Wij zullen niet tot betaling overgaan (vooralsnog) voordat er door iemand wordt geoordeeld met kennis van zaken en een fatsoenlijk gesprek kan voeren. Dank zover en met Erik wensen wij uiteraard geen contacten meer te onderhouden. T.J.F.P. Tonijs/ VFA Financieel Advies
Gewenste oplossing
Mevrouw Alewijnse-Peeters heeft mij beloofd alle documentatie toe te sturen welke ik voor kan leggen aan mijn jurist. Tot op heden heb ik geen enkele reactie meer gehad na het telefonische onderhoud wat wij hadden. Ik neem ook aan dat zij simpelweg niet over materiaal beschikken om mijn onjuiste factuur te kunnen onderbouwen. ik heb de factuur betwist en onder protest overgemaakt maar de zaak is nog niet opgelost door Delta.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.