Klacht DELTA Energie B.V.: Voorgelogen

Thereenstah

Er is mij 3 maanden gratis stroom beloofd maar ik krijg die niet omdat ik volgens hun plotseling ineens gebruik maak van het actie tarief Bij de start is dit tarief en 3 maanden gratis stroom beloofd Ik voel me in de maling genomen en voorgelogen!

Ik ben overgestapt ivm de aanbieding die wil ik dus ook krijgen! Zo niet wens ik gecompenseerd te worden anders stap ik over!

DELTA Energie B.V.
    Beste meneer Morren, voor de zekerheid heb ik de u toegestuurde ontvangstbevestiging opgezocht en ook de contractbevestiging maar in deze stukken staat dat gekozen heeft voor actiestroom en actiegas. Dit zijn lage prijzen per kWh en per m3 gas. Deze prijzen zijn al laag.

Zou het gaan om drie maanden gratis stroom dan had dit vermeld gestaan in de u toegestuurde informatie.

Graag neem ik telefonisch contact met u op om dit met u door te spreken en te begrijpen waar het dan mis is gegaan. U heeft er in ieder geval geen nadeel van.

Mevrouw van Giersbergen
    Adviseur Complexe & Directie Zaken
    DELTA Energie B.V.
    Supportoffice
    (Aanwezig van maandag tot en met donderdag)

Thereenstah
Dit actie tarief is mij inderdaad aangeboden maar mondeling is mij daarbij 3 maanden gratis stroom beloofd. Dat staat inderdaad nergens en dat had ik moeten nakijken maar ja je verwacht toch niet dat ze daar over liegen om je binnen te halen

Ook een klacht indienen over DELTA Energie B.V.?