Klacht DELTA Energie B.V.: Voorgelogen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 448974
Gebruiker
Thereenstah
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is mij 3 maanden gratis stroom beloofd maar ik krijg die niet omdat ik volgens hun plotseling ineens gebruik maak van het actie tarief Bij de start is dit tarief en 3 maanden gratis stroom beloofd Ik voel me in de maling genomen en voorgelogen!

De oplossing

Ik ben overgestapt ivm de aanbieding die wil ik dus ook krijgen! Zo niet wens ik gecompenseerd te worden anders stap ik over!

1 reactie

  1. Auteur
    DELTA Energie B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Morren, voor de zekerheid heb ik de u toegestuurde ontvangstbevestiging opgezocht en ook de contractbevestiging maar in deze stukken staat dat gekozen heeft voor actiestroom en actiegas. Dit zijn lage prijzen per kWh en per m3 gas. Deze prijzen zijn al laag.

    Zou het gaan om drie maanden gratis stroom dan had dit vermeld gestaan in de u toegestuurde informatie.

    Graag neem ik telefonisch contact met u op om dit met u door te spreken en te begrijpen waar het dan mis is gegaan. U heeft er in ieder geval geen nadeel van.

    Met vriendelijke groet,

    Mevrouw van Giersbergen
    Adviseur Complexe & Directie Zaken
    DELTA Energie B.V.
    Supportoffice
    (Aanwezig van maandag tot en met donderdag)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thereenstah
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit actie tarief is mij inderdaad aangeboden maar mondeling is mij daarbij 3 maanden gratis stroom beloofd. Dat staat inderdaad nergens en dat had ik moeten nakijken maar ja je verwacht toch niet dat ze daar over liegen om je binnen te halen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DELTA Energie B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen