Opgelost door DELTA Fiber Nederland: Aanmaningen blijven maar komen voor een service die niet wordt geleverd door DELTA Fiber

sad Opgelost

Aanmaningen vast draadloze verbinding
Steeds krijgen we aanmaningen van Ludolf Rasterhoff met dreigingen aan extra buitengerechtelijk incassokosten.
Na aanleiding van een informatieavond hebben we in 2018 een contract afgesloten met Delta voor snel internet in het buitengebied. Vooraf is er iemand geweest om te testen of het signaal sterk genoeg was.
13 december 2018 zijn we vervolgens aangesloten. Na een tijdje werd het signaal minder en minder totdat het signaal zelfs geregeld wegviel. Op 22 mei 2019 hebben we contact opgenomen over de zwakke internetverbinding. Een Delta monteur heeft vervolgens gemeten dat het signaal niet voldoende is en de snelheid onder de garantie snelheid blijft. Hij verklaarde dat er nooit aangesloten had mogen worden omdat het signaal veel te zwak is.
We hebben toen via klantenservice verzocht te stoppen met incasseren, het reeds betaalde terug te storten, de geplaatste antenne en bekabeling van onze woning te verwijderen en eventuele schade te herstellen. Na een aantal mailwisselingen met Daisy van Sluijs
Klantenservice DELTA Telecom (waarin wel wordt toegegeven dat de beloofde service niet verleend kan worden) is er van Delta uit geen reactie (ook niet na een herinnering!) meer op ons voorstel gekomen. (totaal geen klantenservice!)
Nu komen er dus via Ludolf Rasterhoff weer tal van aanmaningen voor een service die Delta niet verleend!
Ik wil graag tot een oplossing komen die voor beide partijen acceptabel is.
STOP NU EENS MET INCASSEREN!

Incasso stoppen, te veel betaald terug storten, installatie (antenne en kabels) van woning verwijderen (eventuele schade, boorgaten e.d. herstellen)

klantnummer 1000410

DELTA Fiber Nederland
    Goedemiddag,

Bedankt voor jouw review. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. We doen ons best om al onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Ik vind het dan ook erg jammer om te lezen dat jij dit anders hebt ervaren.

Ik heb jouw gegevens er even bijgenomen. Ik heb de betreffende afdeling hier zojuist van op de hoogte gesteld. Ik heb dit bericht naar hen doorgestuurd met de vraag om dit zo snel mogelijk op te pakken en je te voorzien van een reactie. Ik verwacht dat dit dan ook zo snel mogelijk zal worden opgepakt.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben of meer informatie wensen te ontvangen, dan vernemen we het graag. We zijn iedere dag te bereiken via o.a. onze chat op de website en Facebook Messenger waar mijn collega’s je graag helpen en je kunnen voorzien van alle informatie.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

^Ferdi
    HC
    Wel een snelle reactie ontvangen van Ferdi van Delta Fiber dat ze actie gaan ondernemen, vervolgens niets meer vernomen. Inmiddels weer een aantal betalingsherinneringen ontvangen voor een niet geleverde service!
    HC
    Helaas nog steeds geen verdere reactie van Delta Fiber mogen ontvangen. Intussen blijven ze, ondertekend door Ludolf Rasterhoff, maar laatste aanmaningen sturen met dreigementen van incasso voor een product dat niet werkt. (ook door Delta Fiber zelf bevestigd!)
    Jammer dat deze firma zo met haar klanten omgaat.

H. Crombeen

HC
We hebben een akkoord alleen heb ik net weer 7 aanmaningen binnen. Graag dit ook oplossen.

Ook een klacht indienen over DELTA Fiber Nederland?