Opgelost door DELTA Fiber Nederland: Delta gaat schaamteloos om met klanten

sad Opgelost
J.V. Ekholm

Aansluiting mislukt, maar Delta geeft niet thuis. Klantenservice geeft geen antwoord en schuift alles door naar een ander die het dan ook niet weet. Opzeggen mag niet zolang we geen aansluiting hebben zeggen ze. WTF! Meerdere keren eindeloos in de wacht gehangen zonder resultaat. Een keer werd er gewoon opgehangen. Al ruim een week geen internet en tv. Belofte dat de aanleg van een stopcontact in de meterkast gratis was was een leugen. Acht weken geleden zei Delta dat de aansluiting binnen twee weken geregeld zou zijn. Wat een ongelofelijke wanprestatie van Delta. Hallo Delta glasfiber: klanten zijn er niet om je het leven moeilijk te maken... Zij betalen jullie salaris, denk daar voortaan eens aan beste mensen van de klantenservice!!!

Per direct annuleren/opzeggen met schriftelijke bevestiging.
Stopcontact terugbetalen
Vergoeding voor alle gebruikte 4G

Goedemiddag,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat jammer om te lezen dat je nu al ruim een week geen internet en tv ontvangt. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend voor je is. We doen ons uiterste best om onze klanten te voorzien van de juiste service en informatie. Ik vind het dan ook erg vervelend te lezen dat jij dit anders hebt ervaren

Natuurlijk helpen wij jou graag verder. Zou je ons daarom een e-mail willen sturen met daarin jouw postcode, huisnummer en geboortedatum? Deze e-mail mag je sturen naar info@deltaglasvezel o.v.v. Social Care. Dan nemen wij jouw gegevens er even bij en zullen je zo snel mogelijk voorzien van een reactie.

Excuses voor het ongemak.

^Ferdi
    J.V. Ekholm
    Er zou contact met mij worden opgenomen, maar dat gebeurde niet. Zelf maar weer eindeloos in de wacht gehangen. Kreeg een toezegging dat het contract geannuleerd zou worden, maar natuurlijk kreeg ik niets zwart op wit. Diverse monteurs van de Bam, een tweede modem, niets werkt en inmiddels zit ik al 2,5 week zonder internet en tv. Terwijl ik dit twee maanden geleden besteld heb. Klantenservice is het met mij eens dat het opgezegd moet worden, maar 'hogerhand' moet fiatteren en dat doen ze steeds maar niet. Wel krijg ik rekeningen en felicitaties 'met mijn nieuwe verbinding.' Laat het duidelijk zijn: afschrijvingen worden gestorneerd. Ik heb hoge kosten voor mobiele data en thuis werken is onmogelijk. Afdeling fiattering heeft lekker weekend met Netflix en al, ik moet maar weer afwachten of ik nu eindelijk van dit contract af kan komen en bij een fatsoenlijke andere provider terecht kan die wél kan leveren.
    J.V. Ekholm
    Delta geeft niet thuis, men reageert nergens op. Op mijn eerste reactie werd beloofd dat ze contact op zouden nemen. Niet dus, en dat is niet de eerste keer!

Inmiddels drie (3) weken zonder wifi & tv!

Afgelopen vrijdag kreeg ik van de technische dienst te horen dat het niet werkt.
    En wat is dan de reactie van Delta?
    Men schrijft woensdag geld af! Storneren natuurlijk.
    J.V. Ekholm
    De 4e week zonder internet en tv is ook weer voorbij. Geen bevestiging opzegging gehad. Wel een mail 'we gaan met de administratie praten'. Modems teruggestuurd.
    Goedemorgen meneer of mevrouw Ekholm,

Mijn excuses voor de late reactie en de ontstaande situatie. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je bij een overstap zonder diensten komt te zitten en al helemaal niet voor een lange tijd.

Jouw klacht is doorgezonden naar de verantwoordelijke afdelingen. Zij werken samen hard om jouw klacht naar tevredenheid op te lossen. Afhankelijk van de drukte en de complexiteit van een situatie kan het voorkomen dat het oplossen langer op zich laat wachten dan gebruikelijk.

Helaas heb ik op dit moment geen andere mogelijkheid dan de afhandeling van het uitstaande verzoek af te wachten.

Kelly

J.V. Ekholm
Delta heeft een aanbod gedaan en ik wacht op de afhandeling. Nou, nu wacht ik 12 dagen, na hun aanbod en mijn akkoord. Nog even en zij mogen ook 4 weken zonder signaal vergoeden? Het duurt..... 51 dagen geleden waren zij bezig met opzegging 21 dagen sinds hun aanbiedingen tegemoetkoming en mijn akkoord 10 dagen sinds bevestiging betaling van Delta. Niets gezien

Ook een klacht indienen over DELTA Fiber Nederland?