Klacht DELTA Fiber Nederland: Delta glasvezel gratis aangelegd?

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 647890
Gebruiker
R. Zondervan
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb van Delta een kaartje in de brievenbus gehad dat ik gratis glasvezel aangelegd kan krijgen. Ik heb de QR code op het kaartje gescand en kreeg direct per email een bevestiging dat het gratis wordt aangelegd. Een paar dagen later kwam er een schouwer van Delta langs en die bevestigde dat het geheel gratis is zonder bijkomende kosten. Mijn verbazing was groot toen ik in de winkel van Delta in Franeker ineens geconfronteerd werd met 1900 euro leveringskosten. Ik ben echter van mening dat ik een bewijs heb dat het gratis is, zonder bijkomende kosten. Dus Delta moet mi over de brug komen. Gaat in mijn wijk om meerdere aansluitingen die allemaal dezelfde uitkomst geconfronteerd zijn.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Delta het gratis aanlegd zonder bijkomende kosten, zoals dat het geval is in heel Franeker. De woningen waar het hier om gaat staan onterecht toegerekend aan het industrieterrein West.
Geboden oplossing
Ben gebeld dat het volledig gratis wordt aangelegd. Eerst zien dan geloven. Heb gevraagd naar de planning aanleg. Dat wordt door Selecta onderaannemer gedaan, maar ook daarvan nog geen antwoord. Bij beide bedrijven hapert de service enorm. En het boeit hun totaal niet, zo lijkt het.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    R. Zondervan
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    R. Zondervan
    Datum
    Graag reactie
  3. Auteur
    R. Zondervan
    Datum
    Inmiddels ben ik gebeld door Delta winkel in Franeker dat de aanleg toch gratis is zonder bijkomende kosten als transport- en of leveringskosten. Dus alle particulieren die grenzen aan her bedrijventerrein profiteren hiervan. Alleen ik heb het niet zwart op wit. Dat kan als je abonnement op internet afsluit bij Delta wel geregeld worden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DELTA Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen